IT Plan Review
Met het IT Plan Review krijgt de opdrachtgever inzicht in de keuzes en consequenties van zijn IT plan.
Met het IT Plan Review krijgt de opdrachtgever inzicht in de keuzes en consequenties van zijn IT plan.
Om te komen tot een ter zaken doende long list van mogelijke leveranciers bij de aanbesteding van IT diensten maakt Idwell gebruik van de Outsourcings Hub.
Soms is een globale schets al voldoende om een beeld te krijgen van de IT oplossing en hoe deze gaat bijdragen aan de doelstelling van de organisatie.
Onze Staat van ICT onderzoek geeft in korte tijd een compleet beeld van waar ICT en de ICT afdeling staat en welke concrete verbeteringen er mogelijk zijn.
Een handzaam functioneel ontwerp helpt organisaties om in redelijk korte tijd de eisen op te stellen waaraan de technische oplossingen moeten voldoen.
In dialoog met een ervaren en deskundige gesprekspartner (het klankbord) kunnen nieuwe inzichten leiden tot een oplossing of een verbetering
Het opzetten van een functioneel ontwerp voor het Digitaal Ontmoetingsplatform AMROR
RTL7 Ondernemend Nederland maakte een reportage over Idwell’s programma Digitaal Experimenteer Centrum voor de gemeente Rotterdam
Voor Orange België hebben wij een beschrijving gemaakt van hun service organisatie in termen van ITIL v3
Onlangs werd ik benaderd om een bijdrage te leveren aan een nieuw eBook van BMC met als titel “Peer into the Bright Future on the Service Desk Horizon”. Samen met een aantal andere experts in Service Management kreeg ik een vragen over de rol van de service desk en hoe de service desk zich gaat ontwikkelen in de komende jaren. Een van mijn antwoorden is gebruikt in het eBook en in de presentatie die is gemaakt. Mijn voornaamste punt is dat de service desk zich moet ontwikkelen van een technische oriëntatie naar een oriëntatie op business waarde. In het verleden was het belangrijk dat een helpdesk vooral de technische vragen…