Verbeteren en Vernieuwen
De Idwell Aanpak: Verbeteren en Vernieuwen van de digitale organisatie
De Idwell Aanpak: Verbeteren en Vernieuwen van de digitale organisatie
Om innovaties ook echt toe te passen is het goed om digitaal te experimenteren. Daarbij is niet de techniek maar het proces van groot belang.
Met het IT Plan Review krijgt de opdrachtgever inzicht in de keuzes en consequenties van zijn IT plan.
Onze Staat van ICT onderzoek geeft in korte tijd een compleet beeld van waar ICT en de ICT afdeling staat en welke concrete verbeteringen er mogelijk zijn.
Een handzaam functioneel ontwerp helpt organisaties om in redelijk korte tijd de eisen op te stellen waaraan de technische oplossingen moeten voldoen.
In dialoog met een ervaren en deskundige gesprekspartner (het klankbord) kunnen nieuwe inzichten leiden tot een oplossing of een verbetering
Onlangs werd ik benaderd om een bijdrage te leveren aan een nieuw eBook van BMC met als titel “Peer into the Bright Future on the Service Desk Horizon”. Samen met een aantal andere experts in Service Management kreeg ik een vragen over de rol van de service desk en hoe de service desk zich gaat ontwikkelen in de komende jaren. Een van mijn antwoorden is gebruikt in het eBook en in de presentatie die is gemaakt. Mijn voornaamste punt is dat de service desk zich moet ontwikkelen van een technische oriëntatie naar een oriëntatie op business waarde. In het verleden was het belangrijk dat een helpdesk vooral de technische vragen…
Door op basis van methodisch onderzoek het functioneren van de IT afdeling te onderzoeken krijgen alle betrokkenen de gelegenheid om hun mening te geven en tegelijkertijd juist goed onderscheid in feiten en opvattingen te maken