RTL7 Ondernemend Nederland reportage over Idwell
RTL7 Ondernemend Nederland maakte een reportage over Idwell’s programma Digitaal Experimenteer Centrum voor de gemeente Rotterdam
RTL7 Ondernemend Nederland maakte een reportage over Idwell’s programma Digitaal Experimenteer Centrum voor de gemeente Rotterdam
Voor Orange België hebben wij een beschrijving gemaakt van hun service organisatie in termen van ITIL v3
Onlangs werd ik benaderd om een bijdrage te leveren aan een nieuw eBook van BMC met als titel “Peer into the Bright Future on the Service Desk Horizon”. Samen met een aantal andere experts in Service Management kreeg ik een vragen over de rol van de service desk en hoe de service desk zich gaat ontwikkelen in de komende jaren. Een van mijn antwoorden is gebruikt in het eBook en in de presentatie die is gemaakt. Mijn voornaamste punt is dat de service desk zich moet ontwikkelen van een technische oriëntatie naar een oriëntatie op business waarde. In het verleden was het belangrijk dat een helpdesk vooral de technische vragen…
De Gemeente Rotterdam heeft de beschikking gekregen over een eigen ingericht Innovatie Laboratorium
Idwell en in het bijzonder Paul Leenards heeft een bijdrage geleverd aan de ITSM Leadership Whitepaper die door Cranford Executive wordt uitgebracht. de whitepaper geeft een overzicht van de huidige stand van zaken in het vakgebied IT Service Management en inzicht te geven in een aantal belangrijke ontwikkelingen. Naast Paul werkten ook andere bekende namen uit de Service Management wereld aan de publicatie mee: zoals Paul Wilkinson, Barclay Rae, Rob Akershoek en Claire Agutter. De whitepaper is te downloaden via de onderstaande link: http://www.cranfordexecutive.com/white-paper/
In de Concretiseringsfase van een BVP aanbesteding opstellen van scope en risico analsye
Voor een klant wordt een pricing model opgezet om de aanbiedingen van leveranciers in een aanbesteding te kunnen vergelijken en toetsen en wat gangbaar is in de markt.
Door op basis van methodisch onderzoek het functioneren van de IT afdeling te onderzoeken krijgen alle betrokkenen de gelegenheid om hun mening te geven en tegelijkertijd juist goed onderscheid in feiten en opvattingen te maken
Uitbesteden in business model van een leverancier waarbij de manier van verrekenen de samenwerking met de klant goed ondersteund
Op basis van een vervelend probleem (vanuit de gebruiker gezien) hebben we een praktische en doelgerichte implementatie van een beheerproces gerealiseerd